Idealna wegańska mizeria

Mizeria była jednym z tych smaków których bardzo brakowało mi podczas przejścia na weganizm.Chociaż próbowałam wielu przepisów,robiłam na jogurcie i przeróżnych śmietanach,jednak ciągle czegoś było mi brak.Dlatego dziś przychodzę do Was z moim największym odkryciem czyli mizerią idealną :)





Składniki:

śmietanka bio regain soja cuisine  -u mnie jest dostępna w Intermarche za ok. 3,50zł
sok z kiszonych ogórków
sól pieprz
koper-nie ma potrzeby dodawać go tak dużo jak ja to robię :) Ja poprostu uwielbiam smak kopru


Ogórki marynuje w soli,pieprzu i koperku na min 30 min przed podaniem i wkładam do lodówki.Możecie to także zrobić wieczorem dzień wcześniej czy z samego rana ,ważne jest poprostu by ogórki przeszły smakiem.
Śmietankę mieszam mniej więcej 1:2 lub 2:1 z sokiem z ogórków kiszonych ,dodaje koper,sól i pieprz i chowam do lodówki w celu schłodzenia.
Podaje z gotowanymi ziemniaczkami ,jako danie głównie lub jako dodatek do obiadu.


Smacznego :)

Buziaki :)


Komentarze